Blogglistenhits

Tuesday 6 January 2015

I morgen, i morgen..

Men ikke i dag. 


I morgen skal jeg på trening igjen. Jeg og sikkert 100.000 andre med gode intensjoner og forsetter.
I hele dag har jeg tenkt å lage meg et knallgodt treningsprogram jeg skal følge. Men jeg har ikke gjort det enda. Så jeg får klare meg med det jeg allerede har i sekken. Nå er det virkelig på høy tid at det blir hverdag i Spania også. Jeg er lei av søndager hver dag.

Savner den følelsen her! Nytrent, og en hvil på verandaen, før helgen setter inn for fullt..

Minuset med morgendagen blir å stå opp tidlig. Gjorde et ørlite forsøk på tilvenning i dag, og satt på vekkerklokken grisetidlig. Hvertfall rett før 9. Å i morgen er det ingen bønn, da blir det 07.15.
Kvitre, kvitre!!Opp og ståååå!!
Men egentlig gler jeg meg. Gler meg til å komme opp og sprette. Gler meg til å spise frokost og drikke kaffe til Dr Phil, gler meg til å dra på trening og treffe folk. Gler meg til å løfte litt vekter igjen, og kjenne gangsperren komme krypende. Jeg gler meg til å dra hjem, lage middag og få meg en velfortjent dusj. Jeg gler meg til å få barna hjem fra skolen, og høre hvordan de har hatt det. Jeg gleder meg til å lære mer spansk, og jeg ser frem til en spansk vår med mye sol og varme dager...

Ready, set, go!!

Ah, NÅ er jeg klar for det nye året!! 

Hva gleder du deg til? Er du også lei av søndag-hver-dag?





No comments:

Post a Comment