Blogglistenhits

Monday 7 October 2013

"Hausten er komin og livet er skjønt"

Da kan jeg melde om at høsten har ankommet til Alfaz del Pi! 


Til mine lesere kan jeg glede dere med det første bilde av meg i dongeribukse siden 1 august. Joda, riktignok har frøken  fryd hatt på seg bukse etter vi kom hit, men ingen dongeri på dagtid, da det har vært altfor klamt og varmt. 

Buksen kom på fordi; 
1: Prinsessen fryser
2: Jeg måtte finne ut om de fortsatt passer ( det er INGEN selvfølge..)

Siden jeg er litt frostig i dag endte jeg også opp med jakke..
Men en varm dusj hjelper på det meste, så den ble heldigvis overflødig etterhvert...

Høststormene har også satt i gang
Baderingen har blåst avgårde helt fra bassenget og borti kroken!

Legg merke til avstanden! Gjentar HELT av seg selv!!
Badesesongen er nok også definitivt over, selv om bassenget ble testet senest i går.. Du finner IKKE meg der nå lenger for å si det slik!
Høstløv og basseng i skjønn forening.. Sammen med litt skyer! Smeis for en fotograf!

Gradestokken viser 23 i dag. Jeg innrømmer glatt at det er sært å fryse til en temperatur som er over gjennomsnittet på en varm sommerdag på Sunnmøre. 
23?24? Whatever..

En kjent høstaktivitet er å gå på slang hos naboen, eller naboens nabo. Jeg valgte siste alternativ og snappet med meg en slik i forbifarten..

Innrømmer lett at dette også er litt sært.. At epler og plommer byttes ut med lime og sitroner :) 

Høstferien er i anmarsj. Her er det ikke før på onsdag, så guttene har skole mandag og tirsdag. Men eldstemann har ferie kommet på syd'n besøk til sin gamle mor!! Så nå har jeg fått verdens beste klem og en komplett familie for en liten uke! Oh, lykke!!! 
Storegullet til ho mor!! Smask, hjerter,hjerter, smask!!

Gutta ble også veldig glad for å få storebror hjem. Han hadde kjøpt norsk sjokolade, og dere kan tro det ble jubel i stua! 
Nammis

Faktisk slik jubel at mor ikke RAKK å ta bilde av melkesjokoladen som også var med.. Den gikk ned på høykant hele greia! 
Virkningen av sjokoladen ser dere her :
Filmkveld med melkesjokolade innabords... 

Folkens; livet er herlig!

Klem, klem, hjerter, hjerter, smask, smask, SMIIIIIL!! Ha en super dag og en flott høstferie!!! :)

No comments:

Post a Comment