Blogglistenhits

Tuesday 24 September 2013

Bad hairday(s)

1 august satte jeg mine bein på spansk landjord og det var også den dagen frisyren fikk sjokk og krøllet seg midt oppå hodet. 
Good hairdays i Spania finnes neppe, men jeg er åpen for tips for å få det best mulig... 

Til å begynne med trodde jeg at bare jeg ble kvitt de lange "tjafsene" så ville alt bli bra. Satte meg derfor i frisørstolen her og gestikulerte og språket på nydelig vigra-spanglish hvordan jeg ville ha det. Det skal sies ang språk; det er en ting som er verre enn å snakke fjuske spansk-engelsk til spanjolene.... Å det er å snakke KAV Vigra-english med erke-briter... Noe min frisør naturligvis var... Jeg ble svar skyldig på det meste, og ble sikkert kåret til dagens særeste/stumme kunde den dagen.....
(*Vigra-english; et sunnmørsutrykk for dårlig blanding av bred dialekt og engelsk.. Tror ikke de på Vigra er noe dårligere i engelsk enn andre, men uttrykket eksisterer i beste velgående..) 

Kortere ble det i allefall, og et par dager der tenkte jeg faktisk at alt var såre vel! 

Så feil kan man ta...
Tørt, stivt og lite happy hår...

Å ikke finner jeg noen gode produkter jeg vil bruke heller. Mine dyre vaner har jeg foreløpig ikke tatt i bruk her ( ja, noen jeg kjenner i nær familie puster nok lettet ut for det..) men jeg må nok finne på noe lurt.. Hvis DU vet hvor jeg kan kjøpe ok hårprodukter til en normal pris, så feel free til å legge igjen en kommentar.. Å jeg kan nevne at jeg elsker serien "tigi" og " kms"....
Neppe beste sort for et hår med eksklusive (?) vaner..

Så for å gjøre et lite forsøk på å kamuflere tørre tupper og vilter vekst alle veier; 

Vi fletter i vei etter beste evne.. ( og evnene er ikke de beste..)

Sukk!!!!

Forresten så er det ikke bare håret på HODET som vokser her nede! Her om dagen oppdaget jeg plutselig suuuuuuperlange hår på armer og bein... Vi snakker altså lignende kjønnshår! Men ta det med ro, du skal slippe å se bilder, jeg nappet de bort fortere enn svint!!!!
Blir å finne seg en vokssalong i hvert øyeblikk!!!!

Hjelp!



Jaja, litt kvardagsproblemer skal vel alle ha, her var ett av mine... 

Ha en fantastisk dag!!! ( bare DU kan gjøre den bedre for deg selv... Du VET det sant??)







No comments:

Post a Comment