Blogglistenhits

Sunday 22 September 2013

Benidorm by night..

Lørdag ble vi invitert ut til Benidorm sammen med et vennepar. Tapas og bylivet skulle sjekkes ut. Og det gjor vi til gagns! 

Etter 2 flasker cava og et utvalg herlige tapasretter var vi klar for å finne ut hva Brnidorm har å by på! Å det var mye for å si det slik. 
En ting er sikkert; jeg skal aldri mer bruke tid på å finne ut hva kleskoden er. Her er alt lov!
Obs: sterke bilder
Her var en mann i gata som vi antok skulle drikkes ut før et giftermål. Det skulle han ikke... Han var bare kledd slik, fordi kompisen skulle drikkes ut, og gjengen var visst forduftet. Tipper han har fylleangst i dag. 

Vi fikk spørsmål om vi ville se på show. Ho naive Haugen trodde selvfølgelig det var typ komedieshow, danseshow eller lignende... Vel, det var i kategorien "eller lignende".. Utrolig hva folk gjør for penger 

Her venter vi på "sticky vicky". For spesielt interesserte kan hun googles.. En dame på typ 75 år som danser naken for folk, samtidig som hun tryller frem diverse ting og remedier i fra.. Ja, der sola aldri slepper til.. Må si at jeg ble stående i rein fasinasjon og undre over hva det er som får en aldrende dame til å underholde på en slik måte. Humoristen i meg fann dette meget hysterisk morsomt, sykepleieren i meg grublet over livskvalitet, etikk og moral.... Hun holder visst flere show pr kveld hele året, er kjendis i området og millionær. At hun tjener penger kan vi vel ikke nekte på. Man kan trygt si det var "dåseduft i luften" som Kjell "kjellen" Bigset synger om...
Her var det...

Jeg kunne skrevet et lengre innlegg på andre ting vi fikk med oss, men da bør jeg sette 18 års aldersgrense på bloggen!

En ting Spania har skjønt er at vi husmødrene som går ut trenger å fikse oss i løpet av kvelden. Her er det mulig å unngå å komme hjem med håret til alle kanter og sminke ned til knærne!!
Se hva jeg fant!!! Glattetang på toalettet!!!
Hurra!!!

Et utvalg av remedier som er kjekk å ha! Plaster, hårspray, kondomer, parfyme og pastiller i skjønn forening! 
Litt av partylivet!

For ei stakkars jente fra landet som er vant med dalende stemning kl 02 og lyset på kl 0230 så er dette nesten overveldende! Her er det trøkk nonstopp på nesten alle uteplassene hele natten.. Neverending story!! Bra musikk, mye folk og alt for enhver smak...

Alle fester tar slutt og alle dagen derpå er like rufsete... For å motarbeide en dårlig dag trenger jeg mat og drikke!
En god frokost er ikke å forakte, og hjelper mot det meste! 

Oboy gjør underverker! Bare prøv!!!


Synes den nye t-skjorta jeg kjøpte meg i går gjør susen på en slik dag!! Stilig?? 

Da tar jeg straks kvelden og får meg noen timer etterlengtet gooood prinsessesøvn!!! Ha en fin kveld!!
I morgen er det ny uke og nye muligheter, igjen.... ;) 

No comments:

Post a Comment