Blogglistenhits

Thursday 5 September 2013

Woop woop!!!

Da folkens, har jeg vært på sportssenteret i La Nucia og kjent at dinne kroppen fortsatt har puls... Jeg kjente, men kunne ikke se det, siden pulsklokka mi tydeligvis hadde gått i sjokk...Den registrerte 00 heile timen... Men kroppen ble svett, ansiktet kokt og koordinasjonsevnene mine fikk prøvd seg! Kjekt var det hvertfall, og jeg kommer til å prøve igjen..Planen min er å teste ut alle Zumbatimer i området, og i tillegg finne et treningssenter jeg vil velge å bruke i hovedsak. Her er mange å velge mellom!!


Far i huset fikk også testet koordinasjon og balanse, siden han hadde med seg Odin på kajakktur i Altea i dag. 4. klasse hadde invitert guttene til sosial samling, og Odin kom hjem svett og kjempefornøyd. Toppen av kaka var nok at han fikk lage EGEN pizza på Pizza 4 you! Gutten liker egentlig ikke pizza, men når han fikk lage og pynte den selv, så ble det bra!!!

Liam var hjemme sammen med husmora og koste seg som enebarn noen timer. Her hadde han danseoppvisning, noe som gjorde at jeg holdt på å le meg i hjel.. Han bedriver dans tydelig inspirert at LMFAO "I`m sexy and I know it"... Nå er ikke den videoen lenger tilgjengelig på youtube for den vanlige bruker, men den lå ute lenge nok til at han klarte å plukke opp noen moves.... For en entertainer den gutten kan være!!!

Nå må jeg finne sengen her snart, da vi skal opp tidlig i morgen. Skal være med skolen på strandtur i morgen!!! Det blir faktisk første gang på stranden siden vi kom til Spania...Så se opp for "dagens outfit".....
Skal komme med et mer utfyllende blogginnlegg etterhvert..Kommer nok ikke til å oppdatere hver dag, men ofte nok til at dere ikke glemmer meg...Men heller ikke så ofte at dere blir lei av solbrillevær-oppdateringene mine...
Questions eller tilbakemeldinger?? Legg igjen en kommentar eller ti :)

Desverre ingen bilder i dag, skylder på liten eller dårlig teknisk innsikt..Noe på pc, noe på ipad, noe på iphone, og ikke TO ting som fungerer samtidig....


Buenas noches!!!


No comments:

Post a Comment