Blogglistenhits

Monday 2 September 2013

Mitt aller første blogginnlegg!!!


Hei og velkommen til min blogg!!!

Har lenge snakket om at jeg skal starte å blogge når jeg kom til Spania.... Vel, her er jeg!!! :)
Det kan muligens ta litt tid før jeg skjønner meg helt på alt som kan gjøres her og hvordan dette fungerer, men jeg har da absolutt mer enn nok tid til overs pr i dag for å finne ut av alt...



Bakgrunnen for bloggingen;
I februar 2013 bestemte vi oss for å ta et stort steg ut av komfortsonen og alt hjemme, ved å flytte til det store utland. 1. August var 11 kofferter pakket og klar, passet godt plassert på innerlomma, og flybilletten i handa....På kartet er vi plassert i Spania, nærmere bestemt ved Costa Blanca kysten. Hittil stortrives vi, men det er mye som må læres, forstås og sette seg inn i når man kommer til et fremmed land.
Jeg kommer til å skrive om hverdagen min som foreløbig heiltidshusmor her. Jeg vil også skrive om flytteprosessen hit og mye annet...

Jeg garanterer deg at du ikke kommer til å få interiørtips, sminketips eller matoppskrifter her.... Heilt sikkert ingen strikkeoppskrifter heller, selv om jeg fortsatt offisielt er medlem i Strikkeforeninga fin på vin. Kan forøvrig melde om at det ble langt mer vining enn strikking, og genseren ligger igjen halvferdig i Ålesund, og blir nok ikke ferdig denne julen heller... Det er mulig du vil se i overkant mange bilder av tær, basseng og strand, men jeg skriver tross alt om hverdagslivet som husmor i Spania, så det er nok forventet....


Uansett, besøk meg så ofte du vil innpå her! Du er hjertelig velkommen til å lese, følge, skrive kommentarer og anbefale videre :)

VELKOMMEN!!!

2 comments:

  1. Replies
    1. Tittit!!!! Så du har BLÅGG du også!! Steikje svært!!! :) Da skal ej følge dej...Sjøl om ej observerte rimelig kjapt at det e lenge siden du oppdaterte...... :)Åssen følger man?

      Delete