Blogglistenhits

Monday 9 September 2013

Valg!!!

I kveld sitt husmora med bena godt krøllet oppi sofaen og følger spent med på valget!!!! 

Personlig håper jeg på et ørlite skifte, for å se om andre som slipper til kan styre landet like bra, eller gjerne bedre enn Jensemann... 

Til min store fortvilelse oppdaget jeg altfor sent at forhåndsstemming fra utlandet  var ferdig 30. August! Jeg har sovet dårlig siste nettene, nettopp fordi jeg ikke fikk stemt!!!


Jeg er veldig opptatt av at man skal bruke stemmeretten sin, når vi har vært så heldig å ha fått en!! Det er ingen selvfølge rundtomkring i den store vide verden! Så håper du har stemt!!! 😘

Skal være så ærlig å innrømme at jeg ikke aner hva journalistene på tv snakker om når de kaster tall i pluss og minus, frem og tilbake på skjermen.. Så for min del e det sikkert like greit å slå på tv'n når alt e avgjort.. Men set no her lell!! 😜

Her satt en på 9 år og fulgte spent med også!! Tidlig krøkast som god velger skal bli!!

Godt valg alle sammen!! 

No comments:

Post a Comment