Blogglistenhits

Monday 2 September 2013

It`s hard to say goodbye.....!.

Tur til flyplassen


I dag blei det en biltur til Alicante flyplass. Å jeg er slettes ikke god på avskjeder lengre... Tror de ansatte der må begynne å lure, siden jeg har vært innom flere ganger denne mnd og fyker derifra med tårer i øyekroken... 


Forrige uke kom mamma og gjengen (som da inneholder en stefar og lillebror av meg) på besøk hit til oss. Jeg hadde vasket, ryddet og gledd meg hele dagen!!! Eller hele uka er vel mer rikitg å si, for uken i forveien holdt jeg på å gå på veggene av kjedsomhet... Åkei, å si jeg hadde ryddet og vasket en hel uke ble litt voldsomt..GLEDD meg hadde jeg hvertall!!!!

Uka har flydd unna! Kan slettes ikke huske at en uke har gått så fort unna noen gang..Fikk vist de litt rundt i området og rangla sammen med kidsa på kvelden... Var ute å spiste et par- tre ganger og brukt penger vi i utgangspunktet ikke hadde (hvertfall jeg, som kan skilte med kr 0,- i inntekt denne mnd..Så vet du det..)
Veldig koselig å ha besøk av mamsen sin og "alt er som før" bare i et anna land... Det at jeg ikke får treffe de på flere mnd nå, har jeg skyvd laaaaaangt vekk...
Så i dag når vi kjørte til flyplassen kjente jeg på at det er siste gang jeg ser de på over 3 mnd. Det er faktisk ganske lenge det!!! Ikke at jeg er den mammadalten som må treffes daglig, ukentlig eller månedlig for den del... Men nå KAN vi det ikke liksom....!!! Så takk og lov for FaceTime og andre tekniske dippdutter :)

Avskjed har aldri vært en stor greie for meg..Har alltid sagt "hadet" til folk uten å tenke så nøye over det..Lever i nuet og tar en dag av gangen...Men I DAG kjente jeg på at det var rart, vanskelig og kanskje til og med litt ekkelt å si "hadet"... 

MEN MEN....Det var igrunnen bare å ha seg ut i bilen, putte inn ny Zumba-cd, skru opp volumet og digge seg gjennom 120 km/t på motorveg, og la være å tenke noe mer på det!!!

Ha en fin kveld du der ute!!! 

NB: Bilder kommer, når jeg skjønner hvordan!! Det blir det blir....

No comments:

Post a Comment