Blogglistenhits

Tuesday 3 September 2013

God morgen!!

God morgen alle sammen!!

Her starter dagen som vanlig, med å vekke barna, smøre matpakker og kjøre de på skolen.... Skal innrømme at det er litt over gjennomsnittet deilig å komme hjem på morgenen, spise frokost, lese nyheter og drikke kaffe i ro og mak... I tillegg så var det visst både sandal- og solbrilleføre i DAG med!!! Hivens!!! Akkurat no satte jeg meg ut i morgensola og nyter varmen... Men hverdagen innhenter i hvert øyeblikk.. Vaske hus på agendaen i dag, slipper visst ikke unna sjøl om man bor i Syd'n!!!
 

I morgen tidlig kommer han hjem han som jobber og betaler for gildet... Vet han blir fornøyd med nyvaska hus, så det er nok det minste jeg kan gjøre....

Forresten så oppdaget jeg til min stooooore forskrekkelse at det var tomt for varmevann i dag, så her ble det en kald dusj på prinsessen..... Varmevannet her leveres på gedigne gasskanner (?) og må skiftes når de er tom... Litt panikk for den skiftingen, siden jeg ikke helt vet hvordan jeg går frem.. Det er mulig jeg overlever kaldt vann til i morgen når mannen kommer hjem....... Er effektiv og kjapp i dusjen da om ikke  anna...
Hyyyyyyl.... Ukjent for luksusdyret her!!



I dag skal jeg på mitt første spansk kurs, og gler meg!!! Snart er det slutt på Vigra-spanglishen som jeg praktiserer pr i dag!!! Skal komme tilbake med hvordan det går!!!



Ha en nydelig dag alle sammen!!!!

No comments:

Post a Comment